mandag den 22. juli 2013

Lebbe bh'en

Og nabohygge ..

Endnu en lækker weekend er overstået og mandag er kommet. Den kælling! Weekenden er blevet brugt i selskab med lebberne (Maria, RL og M) og familien. 

Lørdag aften, stod den på aftensmad i homohytten. Vi sidder og hygger om bordet da der pludselig bliver sagt "hvorfor har du ikke lebbe bh på?"
Der kommer hurtigt svar fra modsatte side af bordet "Jeg troede slet ikke lebber skulle ha' bh på. Prøv bare at se The L Word"

Der sad jeg midt i min pita og tænkte lidt. Det er faktisk rigtigt! 
Lebberne går altså med bh, så lad os lige få den myte ødelagt.
Må hellere lige fortælle at en "lebbe bh" er en sports bh hvis nogen derude skulle være i tvivl! Sports bh'en er ligesom bare en lesbisk ting. 
Everyone owns at least one .. More ore less! 

Men det var ikke det eneste vi oplevede af mærkelige ting, i homohytten her i weekenden.
Laaaaangt fra faktisk! Fredag aften hører jeg M gå rundt ude i køkkenet (gulvet knirker) da der bliver banket på væggen indtil mig! Det kan kun betyde at det er vores nabo der synes vi lige skulle vide han var der. 

MEEEEEEN! Det er ikke det eneste vi hører fra ham! Jeg ligger og ser en film, inden jeg skal sove. Midt i Angelina Jolies søgen efter Dan Futterman (A mighty heart), hører jeg lyde som man aldrig ønsker at høre fra sin nabo! Nysgerrig som jeg jo er, skruer jeg ned på lyden og hører ordet "harder" blive gentaget igen og igen! Om det var en international "veninde" han havde på besøg eller om det var hans internetforbindelse der blev testet, ved jeg ikke. Men nu er jeg for alvor klar over hvor lydt der!

Men som et gammelt ordsprog siger; Hold dig altid gode venner med naboen, det er den eneste der kender forskel på dine skrig ;) 

I den her uge, er der Dana cup i byen. Allerede nu kan vi mærke der er en masse mennsker ekstra mennesker i byen. En enkelt mere kommer imorgen! Der får vi nemlig besøg af M's veninde (EP), som stod bag venneanmodningen .. Glæder mig til se hende og finde ud af hvad der gemmer sig bag "venneanmodningen" ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar