torsdag den 7. marts 2013

Dating

Kun det bedste er godt nok .. 

Må hellere starte med at fortælle jeg hverken er single eller dater!!

Nej, det her indlæg handler faktisk om min søde og kære veninde(M), som for nyligt blev single efter næsten 3 års partnerskab. 
M er ligesom jeg selv lesbisk, hun er dog den mere drenget type med hængerøv, hættetøje, vans-sko og uden make-up.

M er så småt ved at være klar til at date igen, hvilket jo er helt fantastisk!
Men, men, men.. M er ligeså kræsen som alle os andre..
Drømmekvinden har mørkt hår, er naturlig smuk, har en plan for fremtiden, er gerne ældre end 22 år, og så må hun meget gerne have BRUNE øjne! 
Jeg tror egentlig at M har en skjult drøm om at Sarah Shahi en dag kommer og frier til hende ;)

M er en genert pige, som ikke lige løber damerne op på gaden for at få deres numre. Så det kan være svært at møde den nye store kærlighed. 

I går ringede M til mig og vi kom ind på dating-emnet, og M spurgte om jeg evt. kunne kende nogle der var noget for hende. Det mærkelige er at uanset hvor i landet man bor, så kender alle lesbiske hinanden.. Fx er M's eks veninde med en jeg kender igennem en veninde, og det er til trods for at vi bor mere end 200 km væk fra hinanden. Nogen gange tænker jeg på om man skulle lave et "chart"(et diagram over alle de personer der har været sammen)
ligesom i "The L Word" ..


 << Chart 







Personligt tror jeg dating i den "lesbiske verden" er anderledes i og med vi er færre og man dermed har en mindre chance for at finde sin soulmate. Jeg ved ihvertfald fra mig selv at jeg ledte MEGET mere efter the one and only, end mine hetero veninder gjorde. De ledte efter fest og sjov, mens jeg ledet efter seriøsitet og alvor. 

Når jeg snakker med M kan jeg også hører at hun leder efter noget seriøst, som man kan se sig selv være sammen med i mange år. Personligt tror jeg lesbisk dating er mere seriøs end hetero .. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar